Open winkelwagentje
U bent niet aangemeld.

Aanmelden / Registreren
MyVoIP

Waarom kiezen voor VoIP?

Tot 99% besparing op uw telecomfactuur!

  • U belt goedkoper en bespaart vanaf uw eerste telefoontje!
    Dit zowel naar vaste nummers en GSM's in België, als internationaal.
  • U kunt niet alleen besparen op uw beltarief, maar ook op het abonnement.
  • Alle comfortdiensten zijn standaard inbegrepen, dus ook die extra kosten vallen weg!
  • U belt GRATIS en ONBEPERKT (FUP) naar ALLE VoIP-nummers en IP telefonienetwerken wereldwijd (= reeds honderden miljoenen gebruikers, en aantal groeit dagelijks). De enige kost die er is, is die van uw IP-telefoonlijn (bandbreedtegebruik).
  • U kent zelf een IP-nummer toe aan iedereen met wie u meer dan eens telefoneert (familie, vrienden, klanten, leveranciers, ...). Voortaan zijn alle gesprekken naar die mensen GRATIS.
    Het omgekeerde geldt ook: iedereen aan wie u zo'n nummer geeft, kan ook u voortaan gratis bellen, een erg mooi geschenk dus!

Heel wat extra waarde

  • Opmerkelijk betere gesprekskwaliteit en verstaanbaarheid dankzij digitale technologie en codecs, perfect zuiver en helder geluid!
  • Technologie van de 4de generatie. Niet te vergelijken met Skype, MSN, Netmeeting, … Werkt volledig onafhankelijk van de computer (m.a.w. uw pc hoeft niet aan te staan om te bellen of gebeld te worden), met echte telefoons, vast of draagbaar, of zelfs op uw gsm! Volwaardige vervanger van ISDN / Analoog!
  • Uw nummer reist met uw mee! (nomadisch karakter)
  • Uw telefoonlijn blijft vrij bij uitgaande gesprekken.
  • Extra lijnen en kanalen beschikbaar.
  • Vele extra functionaliteiten en comfortdiensten!
  • Enkel een standaard breedbandinternetverbinding is vereist, geen dure investeringen of abonnementen.
  • Naadloze integratie met uw computers, netwerk en software mogelijk, alsook bestaande apparatuur.

Voordelen IP-telefonie en IP-centrales

  • Enorme besparing op infrastructuur, aanschaf apparatuur, programmering en onderhoud
  • Gebruikt bestaande netwerkbekabeling, slechts 1 aansluiting nodig per werkplek dankzij ingebouwde switch in telefoontoestellen.
  • Nummers zijn ook niet langer gebonden aan een telefoonaansluiting, een medewerker plugt eenvoudigweg z’n telefoon in op eender welke netwerkaansluiting en is daar onmiddellijk bereikbaar op zijn/haar eigen nummer.
  • Eenvoudig beheer en gebruik
    Zowel voor de eindgebruikers als voor wie het systeem opzet, onderhoudt of beheert. IP telefoons zijn veel handiger en overzichtelijker voor de gebruikers, ze zijn er meteen mee vertrouwd. Beheer van de centrale en toestellen, alle instellingen, programmering kunt u zelf doen. Eenvoudige webinterfaces, open standaarden. U hoeft geen beroep meer te doen op dure externe consultants.
  • Zeer veel nieuwe en interessante functionaliteiten. Zaken die bij traditionele centrales erg duur of onmogelijk zijn, zijn nu gewoon standaard inbegrepen!
  • Geen instapdrempel, parallel gebruik en integratie met bestaande infrastructuur mogelijk!